اخبار

«دزدان کلاغی» در فرهنگسرای نیاوران

«دزدان کلاغی» در فرهنگسرای نیاوران
نمایش کودک «دزدان کلاغی» به نویسندگی عباس قاصدزاده و کارگردانی زینب اسدی از چهارشنبه 24 بهمن در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این نمایش  پیرمردی با همسرش سالهای سال است که در مزرعه آفتابگردان زندگی میکنند. آنها مترسکی در مزرعه دارند که از اولین سال ازدواج آن را ساختهاند. روزی کلاغها به مزرعه حمله میکنند، ولی یکی از آنها بالش زخمی میشود و نمیتواند فرار کند. مترسک به او کمک میکند و با هم دوستهای خوبی میشوند... اما بار دیگر کلاغهابه مزرعه هجوم میآورند  ولی کلاغی که دوست مترسک است کلاغهای دیگر را وادار میکند تا ذرتهای مزرعه را بازگردانند. در این میان پیرمرد ناگهان فکری به ذهنش میرسد و ...

عوامل نمایش   «دزدان کلاغی»  عبارتند از: عباس قاصدزاده (نویسنده و مشاور کارگردان)، زینب اسدی (کارگردان و طراح صحنه و لباس)، مسعود فکور(موسیقی)، محمدرضا کیزال(منشی صحنه).

بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: سامان فرشیدنیا، سعید بهمنی، ریحانه حاجیآبادی، سهیل کمالی، عباس قاصدزاده، مونا کوشش، سوگند قاصدزاده.

گفتنی است نمایش کودک «دزدان کلاغی»  از 24 بهمن تا 24 اسفند، همه روز به جز روزهای شنبه و سهشنبه ساعت 17:30 در سالن گوشه اجرا خواهد شد. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۵۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |